Sunday, June 23, 2024

ISLAM AND MUSLIMS WILL PERISH.

   51 years ago, the late Oromo and Muslim emperor Haile Selassie sold me to the European pagans and I went to Holland or the Netherlands for medical treatment because I had a tracheotomy. I was cured and regained my health at Leiden University. Satan's goal was to make me sick in Ethiopia, sell me to European pagans and kill me in Europe and he expressed this through Haile Selassie I and the people living in Ethiopia (the Oromos who were Muslims or pagans) . I returned to my country, Ethiopia, because Our Lord Jesus Christ was with me in Spirit and healed me and facilitated my peaceful return to Ethiopia because, as He is my creator and God, He knew that I am the son of Ethiopia and the Holy Trinity. When I returned to Ethiopia, Haile Selassie I was killed by the Derg regime and the Oromos (Muslims) started living under the Derg dictatorial rule and many were also killed. Islam and Muslims have committed an unforgivable crime against me and Almighty God or our Lord Jesus Christ or the Holy Trinity or Emmanuel. The same scenario is happening now: world governments, world religious institutions, world leaders (political and religious), and evil people of the world have sold me to Satan and insulted the Holy Spirit. As history repeats itself, they will be destroyed and eventually perish. PEACE.

---


L'ISLAM ET LES MUSULMANS PÉRIRONT.

   Il y a 51 ans, le défunt empereur oromo et musulman Hailé Sélassié Ier m'a vendu aux païens européens et je suis allé en Hollande ou aux Pays-Bas pour un traitement médical parce que j'avais subi une trachéotomie. J'ai été guéri et j'ai retrouvé la santé à l'Université de Leiden. Le but de Satan était de me rendre malade en Éthiopie, de me vendre aux païens européens et de me tuer en Europe et il l'a exprimé à travers Hailé Sélassié Ier et les gens vivant en Éthiopie (les Oromos qui étaient musulmans ou païens). Je suis retourné dans mon pays, l'Éthiopie, parce que Notre Seigneur Jésus-Christ était avec moi en Esprit et m'a guéri et a facilité mon retour paisible en Éthiopie car, comme Il est mon créateur et Dieu, il savait que je suis le fils de l'Éthiopie et la Sainte Trinité. À mon retour en Éthiopie, Hailé Sélassié Ier a été tué par le régime du Derg et les Oromos (musulmans) ont commencé à vivre sous le régime dictatorial du Derg et beaucoup ont également été tués. L'Islam et les musulmans ont commis un crime impardonnable contre moi et Dieu Tout-Puissant ou notre Seigneur Jésus-Christ ou la Sainte Trinité ou l'Emmanuel. Le même scénario se produit actuellement : les gouvernements du monde, les institutions religieuses mondiales, les dirigeants mondiaux (politiques et religieux) et les méchants du monde m'ont vendu à Satan et ont insulté le Saint-Esprit. À mesure que l’histoire se répète, ils seront détruits et finiront par périr. PAIX.

No comments:

Post a Comment

The Great Escape - CAFE SCENE - FRENCH RESISTANCE

https://youtu.be/8uY9DV1NBco?si=k2rfHaonvBXkUwFX