Monday, June 17, 2024

GOD IS MY PROSPERITY.

God is my prosperity - a prosperity that truly satisfies me.

   Prosperity is never really about having an abundance of things, it is about knowing God and knowing that God has created an abundant word for us.

   There may be a limit to the things I can claim as mine. Someone may build a bigger house, own a better car, or earn more money. However, the abundance of God is for everyone and satisfies every need.

   To know God as a loving presence is to experience prosperity. To realize that God's spirit lives within me is to feel prosperous. To understand that God’s spirit is also within my loved ones is to consciously share the good news of prosperity. To believe I am worthy is to be prosperous.

   God is my prosperity - a prosperity of abundant blessings that satisfies every need.

"I am going to bring it recovery and healing; I will heal them and reveal to them abundance of prosperity and security." - Jeremiah 33.6

---


DIEU EST MA PROSPÉRITÉ. 

Dieu est ma prospérité – une prospérité qui me satisfait vraiment.

   La prospérité ne consiste jamais vraiment à avoir une abondance de choses, mais plutôt à connaître Dieu et à savoir que Dieu a créé une parole abondante pour nous.

   Il y a peut-être une limite aux choses que je peux revendiquer comme miennes. Quelqu’un peut construire une maison plus grande, posséder une meilleure voiture ou gagner plus d’argent. Cependant, l’abondance de Dieu est pour chacun et satisfait à tous les besoins.

   Connaître Dieu comme une présence aimante, c’est expérimenter la prospérité. Réaliser que l'esprit de Dieu vit en moi, c'est se sentir prospère. Comprendre que l’esprit de Dieu est également parmi mes proches, c’est partager consciemment la bonne nouvelle de la prospérité. Croire que j’en suis digne, c’est être prospère.

   Dieu est ma prospérité – une prospérité de bénédictions abondantes qui satisfait tous les besoins.

"Je vais lui apporter guérison et guérison ; je les guérirai et leur révélerai une abondance de prospérité et de sécurité." - Jérémie 33.6

No comments:

Post a Comment

The Great Escape - CAFE SCENE - FRENCH RESISTANCE

https://youtu.be/8uY9DV1NBco?si=k2rfHaonvBXkUwFX