Thursday, August 22, 2024

I AM BEYOND THE LYCÉE AND THE LYCÉE GUEBREMARIAM.

   I understand that secular missions initiated and led by developed countries and their supporters have provided temporary relief services to the world. The French secular mission Lycée is one of these missions. I had the chance to study at the Lycée Guebremariam Mission Laïque Ethio-Française in Addis Ababa, Ethiopia from 1977 to 1991. At that time I was an ordinary student and my only goal was to complete my nursery, primary and secondary education. I completed my studies with the help of Our Lord Jesus Christ in 1991. 33 years have passed since then and I have traveled many life paths during this time. I am now mature and I use my God-given nature, upbringing and life experience to resolve crises and overcome challenges. So I am beyond the Lycée and the Lycée Guebremariam. PEACE.

---


JE SUIS AU-DELÀ DU LYCÉE ET DU LYCÉE GUEBREMARIAM.

   Je comprends que les missions laïques initiées et dirigées par les pays développés et leurs partisans ont fourni des services de secours temporaires au monde. La mission laïque française Lycée fait partie de ces missions. J'ai eu la chance d'étudier au Lycée Guebremariam Mission Laïque Ethio-Française à Addis Abeba en Ethiopie de 1977 à 1991. A cette époque j'étais un élève ordinaire et mon seul objectif était de terminer mes études maternelles, primaires et secondaires. J'ai terminé mes études avec l'aide de Notre Seigneur Jésus-Christ en 1991. 33 années se sont écoulées depuis et j'ai parcouru de nombreux chemins de vie pendant cette période. Je suis maintenant mature et j'utilise ma nature, mon éducation et mon expérience de vie que Dieu m'a données pour résoudre les crises et surmonter les défis. Je suis donc au-delà du Lycée et du Lycée Guebremariam. PAIX.

No comments:

Post a Comment

ANOTHER BIBLE VERSE OF THE DAY: Ephesians 5:28

   In this same way, husbands ought to love their wives as their own bodies. He who loves his wife loves himself. - Ephesians 5:28 --- UN AU...