Monday, June 24, 2024

CONFIDENT

I am calm and confident, for God is always with me.

   What a blessing it is to know that there is within me guiding me through the events of this day.

   If discord develops between me and a loved one, co-worker, or even a stranger, I am poised. I know that harmonizing thoughts, words, and actions initiated by me and others can establish order.

   I relax and center my thoughts on God's presence within me. As I concentrate on the presence of God, doubt is transformed into confidence.

   Whereever I am, God is. God has given me a spirit of confidence and love. Whatever I need, God will provide. I gratefully receive prosperity, healing, guidance, and strength.

   Whatever I seek, God is reveal to me. God's presence guides and uplifts me. I am calm ans confident.

"Do not, therefore, abondon that confidence of yours; it brings a great reward." - Hebrews 10:35

---


CONFIANT

Je suis calme et confiant, car Dieu est toujours avec moi.

   Quelle bénédiction c'est de savoir qu'il y a en moi quelqu'un qui me guide à travers les événements de cette journée.

   Si une discorde se développe entre moi et un être cher, un collègue ou même un étranger, je suis prêt. Je sais que l’harmonisation des pensées, des paroles et des actions initiées par moi et par les autres peut établir l’ordre.

   Je me détends et centre mes pensées sur la présence de Dieu en moi. À mesure que je me concentre sur la présence de Dieu, le doute se transforme en confiance.

   Où que je sois, Dieu est. Dieu m'a donné un esprit de confiance et d'amour. Tout ce dont j’ai besoin, Dieu le pourvoira. Je reçois avec gratitude la prospérité, la guérison, les conseils et la force.

   Tout ce que je cherche, Dieu me le révèle. La présence de Dieu me guide et m'élève. Je suis calme et confiant.

"N'abandonnez donc pas votre confiance; cela apporte une grande récompense." - Hébreux 10:35

No comments:

Post a Comment

The Great Escape - CAFE SCENE - FRENCH RESISTANCE

https://youtu.be/8uY9DV1NBco?si=k2rfHaonvBXkUwFX